Let op omdat er vele advertentie's van ons op verkoopsites staan
kunnen wij deze niet altijd UP to DATE houden ..
Daarom gelden dus de prijzen die wij op onze eigen website hebben staa
n .. !!!





Foto's op de site: kunnen afwijken van de geleverde producten, producten worden constant door fabrikanten verbeterd en kunnen dan afwijken van de foto. Het aantal zitstokken, schommels en voederbakjes kunnen ook wel eens afwijken van de foto.








 

Download algemene voorwaarden

 


Algemene Voorwaarden 

De algemene voorwaarden van dierenwerelddijkstra zijn van toepassing 

Alle prijzen in onze webwinkel zijn inclusief 21% B.T.W. 

Algemene verkoopsvoorwaarden 

Elke bestelling betekent aanvaarding van onze voorwaarden door de klant. 
dierenwerelddijkstra is gerechtigd deze voorwaarden te wijzigen. 

Bestellen 
Wanneer u een bestelling via internet aan ons hebt doorgegeven, heeft er een 
koopovereenkomst plaatsgevonden. Wij behouden ons het recht voor, bestellingen al dan niet 
zonder opgave van redenen niet uit te voeren, of daaraan voorwaarden te verbinden, zoals het 
vragen van een vooruitbetaling. 

Bestellen kan uitsluitend via de webshop www.dierenwerelddijkstra.nl
De klant kan binnen 24 uur na ontvangst van deze bevestiging de bestelling kosteloos 
annuleren. Na deze periode is de bestelling definitief. 

EVENTUELE KORTINGSBONNEN DIENT U TIJDENS HET BESTELPROCES TE ACTIVEREN , NADAT UW BESTELLING IS GEPLAATST
KUNNEN WIJ  DIT NIET MEER WIJZIGEN ! EN ZAL DE KORTING NIET VERREKEND WORDEN ! 
Kortingsbonnen zijn alleen geldig bij online bestellingen , Niet voor afhalen ! 


Leveringen 
Alle bestellingen worden met de grootste zorg behandeld. Wij doen alles er aan 
om uw bestelling zo snel mogelijk te laten verlopen .. 
Doordat wij een ruime keuze hebben in dierenartikelen is het onmogelijk dat alles in voorraad is,
en zijn wij afhankelijk van derden.
Wij proberen alle bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden.

mocht de levering van Uw bestelling langer duren als 1 week wordt U hiervan op de hoogte 
gebracht via email contact 

Aansprakelijkheid: 
Dierenwerelddijkstra kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor de 
gezondheid van uw huisdier ten gevolge van het gebruik van onze producten, 
zeker niet, indien dit te wijten is aan verkeerd gebruik. 
Bij twijfel over de gezondheidstoestand van uw huisdier dient u uw dierenarts te raadplegen. 
De aansprakelijkheid van dierenbenodigdheden is altijd beperkt tot het 
totaalbedrag van de bestelling. 

Klachten 
Indien u klachten of vragen heeft omtrent dierenwerelddijkstra
geleverde goederen of diensten, 
Schade of onjuistheden ( niet complete pakketten ) melden binnen 24uur , 
na het ontvangen van het pakket.
Dit geldt ook voor het afhalen van goederen
eventuele schade die door Uw huisdier zijn aangebracht op artikelen wordt geen garantie gegeven.


per e-mail krijgt U een voorstel ter afhandeling van de klacht. 
voor alle artikelen die vervangen moeten worden betaald U zelf de verzendkosten, 
deze worden door dierenwerelddijkstra niet vergoed. 


Bevestiging van uw bestelling: 
Alle bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst.U krijgt een bevestigingsmail 
met daarin alle gegevens van u bestelling en de benodigde betalingsgegevens. 

Vooruitbetaling: 
Levering geschiedt bij vooruitbetaling,
Houdt er rekening mee dat op het moment van Uw 
betaling .deze niet direct is bij geschreven op onze rekening ..
meestal zit hier 1 dag tussen ! 


wij verzenden ook onder rembours, de extra kosten hiervoor zijn € 25,00 
uiteraard kunnen de artikelen ook bij ons afgehaald worden, 
waarbij er per pin of contant afgerekend dient te worden.. 

Verzenden: 
Onze pakketten worden verstuurd 
via PostNL of, Transmission, wanneer Uw pakket is aangemeld voor verzending
ontvangt U een mail met track en trace nummer.



Retourzenden

Beantwoorden de geleverde goederen niet aan uw verwachtingen, 
dan heeft koper het recht deze binnen 7 dagen terug te sturen.
echter dient het product ongebruikt te zijn !! 
voor de houtenhokken geldt dat deze in orginele staat moeten zijn ..
wanneer het hok in elkaar is gezet kan deze niet geretourneerd worden !!!


De verzendkosten van het retourneren zijn altijd voor rekening koper. 
De verpakking van de terug te sturen goederen moet origineel en in goede staat zijn 

Na controle en akkoord wordt het door koper betaalde bedrag zonder de eventuele vracht- en 
rembourskosten, 
binnen 10 dagen teruggestort op de rekening van koper 
Voordat goederen retour gezonden worden moet er 
door beide partijen een afspraak hierover zijn 
gemaakt. 
Zonder afspraak worden goederen consequent 
geweigerd 

------------------------------------------------------------


 

Datenschutzbestimmungen und entsprechend den Angaben in Klarnas Datenschutzbestimmungen behandelt.

Netherlands

Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen
  • Gespreid Betalen
  • [PLEASE ADJUST ABOVE AND BELOW IN ACCORDANCE WITH THE PAYMENT METHODS USED]

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Privacy Policy

Below is an example of what to add your existing Privacy Policy:

Om u de betaalmethodes van Klarna aan te kunnen bieden, moeten we persoonsgegevens van u aan Klarna overdragen. Dat gebeurt alleen wanneer u kiest om te betalen met Klarna. Klarna gebruikt de gegevens om te beoordelen of u gebruikt kunt maken van de betaalmethodes. De persoonsgegevens zijn uw naam, adres, telefoonnummer, betaalhistorie en de gegevens van uw bestelling, zoals de betaalmethode, het afleveradres, de bestelde producten en dergelijke.

Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.